صنام سرویس

تهران – خیابان سهروردی شمالی – پایین تر از هویزه – کوچه نیکوقدم – پلاک 6 – طبقه سوم – کد پستی 1551817316
42841 - 021

 صنام سرویس

ارایه خدمات پس از فروش با کیفیت مطلوب در کوتاه ترین زمان ، با هدف ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان در حوزه محصولات صوتی – تصویری و لوازم خانگی و افزایش سطح رضایت مشتریان .

صنام سرویس با بهره گیری از توانمندی های کارکنان خلاق، کارآمد و پرتلاش ، خدمات خود را از طریق شبکه گسترده نمایندگی­های مجاز در سراسر کشور عرضه می کند و تمام تلاش خود را در جهت مشارکت با نمایندگان بکار می گیرد.

منشور اخلاقی صنام سرویس

بخش های مختلف صنام سرویس

صنام سرویس در 31 استان و 230 شهر کشور دارای بیش از 540 نمایندگی مجاز در دو گروه محصولات صوتی – تصویری و لوازم خانگی می­باشد . صنام سرویس در راستای تحقق ماموریت­ها ، اهداف و برنامه های خود دارای بخش های مختلفی بشرح ذیل می باشد :

1 امور نمايندگان :

اعطاي نمايندگي مجاز، رسيدگي به مسائل و مشكلات نمايندگان، برنامه ریزی منسجم جهت تحول و بهبود در شبکه خدمات پس از فروش در کشور، دريافت نظرات و پيشنهادات نمايندگان .

2 امور مشتريان (CRM) :

مسئوليت پاسخگويي به تماس هاي دریافتی از مشتريان با موضوعات مختلف (شامل نصب و راه اندازی ، تعمیر ، نارضایتی ، پیشنهاد ، انتقاد و ...) و همچنين ارجاع درخواست ها به نمايندگی های مجاز صنام سرویس در سراسر کشور و پيگيري جهت رفع مشكل مشتريان . کلیه مشتریان در سراسر کشور می توانند از طریق شماره پنج رقمی 42841 – 021 با صنام سرویس تماس حاصل کنند . ساعت کار امور مشتریان (CRM) صنام سرویس از ساعت 30/7 صبح الی 22 شب می باشد . از ساعت 22 شب الی 30/7 صبح روز بعد ، کلیه تماس های دریافتی مشتریان از طریق صندوق صوتی ، ضبط و پیگیری می شود .

3 امور فني :

مسئوليت پاسخگويي به سوالات فني نمايندگی های مجاز صنام سرویس ، ارائه آموزش هاي لازم به نمايندگان ، رفع مشكلات فني بوجود آمده براي محصولات توليدي شركت و انجام اقدامات لازم در جهت تعميرات محصولات شرکت.  

4 انبار و سفارشات :

مسئوليت فروش و ارسال قطعات يدكي (بر اساس درخواست نمايندگی های مجاز سراسر کشور) 

5 امور مالي :